Paslaugos

BĖGIMO TRENIRUOTĖ PRADEDANTIEJI

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300-500 kcal.

  • A
    Ko gali prireikti?

    patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Pagerinta bendra fizinė ir raumenų, sąnarių būklė, lankstesnis kūnas, geresnis širdies ir kraujagyslių sistemos darbas.

BĖGIMO TRENIRUOTĖ PRADEDANTIESIEMS - mūsų tikslas yra padėti, kad bėgimas jums būtų malonumas, kad bėgdami jaustumėte laisvę ir siektumėte aukštesnių rezultatų, nepriklausomai nuo jūsų lygio. Siūlome bėgimo treniruočių programas mažose grupėse (pradedantiesiems bei pažengusiems), padedame ties svorio metimu. Norite pagerinti savo konkrečios distancijos bėgimo laiką, sustiprėti fiziškai o galbūt norite pradėti teisingai sportuoti?

Treniruočių metu:

-Treneris parinks tinkamus pratimus, kurių dėka sustiprėtų raumenys reikalingi bėgimui ir ne tik;
-Pakoreguos bėgimo techniką;
-Parinks bėgimo distanciją, greitį bei visos treniruotės intensyvumą pagal kiekvieno galimybes;
-Padės pasiruošti norimoms bėgimo varžyboms bei pasidalinti kita naudinga informacija (bėgimo avalynė, apranga, mityba ir t.t)

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS PRADEDANTIEMS
FUNCTIONAL HIIT
X-FIT
VERVE
FLY JOGA SMALL GROUP
Mokama paslauga
RECOVERY AND STRETCHING
ROCK'N'CORE (50 min)
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 6 IKI 8 METŲ)