Dviračių treniruotės | Aukšto intensyvumo užsiėmimai

Paslaugos

Dviračių treniruotės

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    500 - 700 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Apatinės kūno dalies raumenys: sėdmenys, klubai, kojos

  • A
    Ko gali prireikti?

    Dviračių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Geresnė širdies ir kraujagyslių sistema, plaučių fizinė būklė, sustiprintas ištvermingumas, dailesnės kojos, klubai ir sėdmenys

Kalnų dviračių treniruotė lauke (MTB) – treniruotė su kalnų arba hibridiniais dviračiais, turinčiais mechaninę apkrovą. Viso užsiėmimo metu, treneriui instruktuojant ir motyvuojant, jūs patirsite, ką reiškia minti į kalną, skrieti lygumomis ar pasijausti trasoje rungtyniaujančiu atletu.

 

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

STEP INTRO
MITYBOS REKOMENDACIJA
Mokama paslauga
FUNCTIONAL HIIT
TRX MOBILITY
DYNAMIC POWER FLOW
SUMMER BOOTY CAMP
ROLL RELAX
BRAZIL BUTT LIFT