Paslaugos

FLY YOGA SMALL GROUP

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200-300 kcal.

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

  • B
    Rezultatai

    Pagerinta bendra fizinė ir raumenų, sąnarių būklė, lankstesnis kūnas, geresnis širdies ir kraujagyslių sistemos darbas.

JOGA ORE

Harmoninga mankšta ore su specialiomis juostomis, skirta stiprinti raumenis, lavinti lankstumą ir plastiką.

Darni tradicinės jogos ir pilates pratimų sintezė ore, kurios metu į tobulą visumą sujungiamas protas ir kūnas. Specialios juostos pagalba kai kurių jogos pozų atlikimas yra palengvinamas arba pasunkinamas. Treniruotės metu intensyviai dirba gilieji raumenys ir lavinama koordinacija. Joga ore tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, tačiau sergant širdies, kraujagyslių ligomis, turint širdies stimuliatorių, esant pasidėjusiam kraujospūdžiui, akispūdžiui, sergant epilepsija, laukiantis kūdikio ar po gimdymo nepraėjus trims mėnesiams, sveriant daugiau nei 100 kg treniruočių lankyti nerekomenduojama. Treniruotės metu negalima kramtyti kramtomąją gumą, dėvėti papuošalus, drabužius su didelėmis sagomis ir užtrauktukais.

Treniruotės mažose grupėse suderina geriausias asmenines ir grupinių treniruočių savybes: asmeninį dėmesį, individualumą bei motyvaciją gaunama iš grupės.

Vilnius

Šiauliai

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS S-grupė (2-4 žmonės)
Mokama paslauga
GRIP
MITYBOS REKOMENDACIJA
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖ
Mokama paslauga
Dviračių treniruotė lauke
UPPER BODY
NIKE STRECHING
MOBILITY