Paslaugos

JOGALATES

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    žemas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200-300 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač nugaros, pilvo preso ir gilieji raumenys.

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina.

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, lankstesnis kūnas, pagerinta koordinacija, laikysena ir medžiagų apykaita.

Jogalates – treniruotė efektyviai mankština kiekvieną kūno raumenį, gerina judesių koordinaciją, plastiką bei suteikia kūnui grakštumo. Jogalates viso kūno mankštos metodika, stiprinanti giluminius ir paviršinius kūno raumenis, lavinanti lankstumą ir koordinaciją. Treniruočių metu lavinami gilieji kūno raumenys, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, stabilumą ir judesio kontrolę.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

AQUA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS suaugusiems
Mokama paslauga
STRONG PILATES
PILATESAS BEGINNERS
SAVAITĖS PATARIMAS
Press Power
VERVE
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS S-grupė (2-4 žmonės)
Mokama paslauga