Paslaugos

MOBILITY

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    žemas.

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal.

Išlaisvink kūną nuo įtampos ir suvaržymų.

Tai yra dinamiška, multisąnarinė treniruotė, aprėpianti įvairias judėjimo kryptis stovint, klupint ar gulint, panaudojant pakabinamus diržus, sveltus gumas ar kitas priemones. Trys pagrindinės sritys, kurias labiausiai reikia mobilizuoti žmogui - pečiai, klubai, čiurnos. Šis užsiėmimas idealiai tinka šių laikų sėdimą darbą dirbančiui piliečiui/tei, kurį vargina nugaros skausmai, raumenų sąstingis, energijos trūkumas. Užsiėmimo metu derinsime kūno ašį stabilizuojančius (laikyseną gerinančius) pratimus su įvairiais rankų ir kojų judesiais, kurie pagerins pečių, klubų bei čiurnų sąnarių mobilumą. Gerinsime ištvermę, lavinsime propriorecepciją (t.y. kūno pojūčius erdvėje). Užsiėmimas tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

TRX BASIC
Stretch
BOOTCAMP MY WEIGHT
SLOW & STRONG
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
STRONG
BALL TRAINING
STRONG NATION