ROCK‘N‘CORE (POWER PRESS)

Paslaugos

ROCK‘N‘CORE (POWER PRESS)

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis-aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Pilvo presas, viršutinė kūno dalis: rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti pilvo preso raumenys, geresnė medžiagų apykaita

ROCK'N'CORE - tai jūsų slaptas, greitas, galingas ginklas! Neįtikėtinai efektyviai, per trumpą laiką padeda lieknėti, deginti riebalus, formuoti raumenyną, įgyti “six-pack” - sunkiausiai pasiduodantį pilvo raumenų reljefą.

Tai - energinga ir nenuobodi treniruotė visam kūnui,skirta pagrindinių raumenų, pilvo, sėdmenų ir nugaros stiprinimui. Visi pratimai gali būti lengvai modifikuojami, kad atitiktų jūsų kūno pasirengimo lygį.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

JOGALATES
SLOW & STRONG
ANTI-CELLULITE
NIKE STRETCHING
CROSS TRAINING
Stretching & Balance
TRX BASIC
DYNAMIC POWER FLOW