Didziuokis

Naudingi patarimai Pradėk dabar Sportuoju namuose Treneris pataria Naujienos

IMPULS pristato 2 sporto programas (re)START ir (be)FIT

 

Su profesionalų pagalba rezultatai pasiekiami kur kas greičiau. O karantino metu sumažėjus aktyvumui ir motyvacijai profesionalus palaikymas ypač naudingas. IMPULS pristato net 2 naujas sporto programas (re)START ir (be)FIT. Jas sudaro 12 treniruočių vaizdo įrašų, priklausymas uždarai FACEBOOK grupei ir trenerio bei mitybos specialisto motyvacija, palaikymas ir patarimai. (re)START programa puikiai tiks pradedantiesiems, o (be)FIT patiks net ilgamečiams sporto entuziestams. Galite rinktis ne tik jums labiausiai tinkančią programą, bet jos lygį: COMFORT, PREMIUM, PREMIUM+. Lygių skirtumus rasi ČIA.

 

(re)START

Tai – daugiau nei video treniruotės. Programos treneris su mitybos specialistu padės taisyklingai bei nenuobodžiai sportuoti tiek pradedantiesiems, tiek grįžtantiems po pertraukos.

12 įtraukiančių ir iššūkių keliančių jėgos, kūno dizaino, liemens, funkcinių, tempimo ir mobilumo treniruočių padės pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Programa ypač tinka tiems, kurie nuolatos kenčia kaklo, nugaros skausmus, nori sumažinti raumenų įtampą, atsipalaiduoti. Taip pat ieškantiems nenuobodžių treniruočių ir įvairovės.

Baigę šią programą matysite kūno svorio pasikeitimus, sumažinsite įtampą nugaros, kaklo srityje, padidinsite kūno mobilumą, jėgą bei ištvermę.

3 skirtingos treniruotės per savaitę, kurias galėsite kartoti kelis kartus ar sportuoti pasirinktu dažnumu. Treniruotės trunka nuo 30 iki 40 min.

 

Programos treneris – Janas Tankevičius.

Programos dietistas – Lukas Jaliūnas.

Kaina nuo 25 Eur.

 

Treniruočių tipai:

Pilates

Tikslas: stiprinti giluminius kūno raumenis bei didinti raumenų elastingumą. Saugoti stuburą ir sąnarius nuo įtampos, taisanti netaisyklingą laikyseną, gerinanti kraujotaką, teikia energijos protui ir tobulina dvasią.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

 

Functional

Tikslas: gerinti raumenų balansą bei sąnarių stabilumą, vystyti judesius, mažinti traumų riziką. Užsiėmimas tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems fiziškai tobulėti ir optimaliomis pastangomis gauti maksimalių rezultatų.

Sudeginamos kalorijos: iki 400

 

TAE-BO

Tikslas: lavinti judesių koordinaciją, širdies ištvermę. Tai – aukšto intensyvumo aerobinė treniruotė su Tailando bokso elementais – smūgiais rankomis ir spyriais kojomis.

Sudeginamos kalorijos: iki 300

 

Mobility&Core

Tikslas: didinti viso kūno mobilumą ir lankstumą, stabilizuoti ir aktyvinti korpusą. Užsiėmimo metu derinami kūno ašį stabilizuojantys (laikyseną gerinantys) pratimai su įvairiais rankų ir kojų judesiais, kurie gerina pečių, klubų bei čiurnų sąnarių mobilumą.

Sudeginamos kalorijos: 200–300

 

Natural movements

Tikslas: suvokti savo kūną, gerinant fizines ypatybes bei teisingą jų treniravimą, tai pat suprasti kaip taupiai naudoti savo sąnarius bei didinti informuotumą ir sąmoningumą.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

 

Active body sculpt

Tikslas: stiprinti viso kūno raumenis, širdies bei kraujagyslių sistemą, palaikyti tonusą bei gerą savijautą. Tai – funkcinė ir jėgos treniruotė, kurioje atliekami pratimai su savo kūno pasipriešinimu.

Sudeginamos kalorijos: iki 300

 

Slow&Strong

Tikslas: sutvirtinti ir formuoti proporcingą siluetą, lavinti lankstumą, koordinaciją ir taisyklingą laikyseną. Tai – kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

 

YogaLates

Tikslas: ugdyti jėgą ir lankstumą, stiprinti giluminius raumenis, apjungiant pilateso ir jogos principus. Treniruotė ypač tinka nuolatos kenčiantiems kaklo ir nugaros skausmus, raumenų įtampai mažinti, atpalaiduoti.

Sudeginamos kalorijos: iki 200

 

Body tone

Tikslas: padėti numesti svorio, padailinti kūno formas ar tiesiog palaikyti puikią formą. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis.

Sudeginamos kalorijos: 200–250

  

(be)FIT

Programa sujungia treniruočių vaizdo įrašus ir trenerio bei mitybos specialisto pagalbą, kad jūs sėkmingai pasiektumėte norimus kūno svorio pokyčius, sumažintumėte riebalų kiekį, padidintumėte kūno mobilumą, jėgą bei ištvermę.

12 įtraukiančių ir malonių iššūkių keliančių jėgos, aukšto intensyvumo intervalinių, funkcinių, kardio, tempimo, mobilumo bei liemens treniruočių padės pasiekti užsibrėžtų tikslų. Visos treniruotės labai skirtingos, o pratimai atliekami įvairiomis amplitudėmis. 

3 skirtingos treniruotės per savaitę, kurias galėsite kartoti kelis kartus ar sportuoti pasirinktu dažnumu. Treniruotės trunka nuo 30 iki 40 min.

 

Programos trenerė – Viktorija Kovalskaja.

Programos dietistas – Lukas Jaliūnas.

Kaina nuo 25 Eur.

 

Treniruočių tipai:

Jėgos-ištvermės

Tikslas: didinti jėgos potencialą, koncentruotis į technišką pratimų atlikimą, maksimaliai įdarbinant raumenų grupes. Atliekami pritupimai, įtūpstai, atsispaudimai, mirties trauka ir kiti. Visi pratimai atliekami intervalais.

Sudeginamos kalorijos: 350–450

Functional HIIT

Tikslas: lavinti fizinį pasirengimą, sustiprinti viso kūno raumenis, lavinti ištvermę ir efektyviai deginti kalorijas. Optimaliai parinktas treniruotės krūvis gerina širdies ir kraujagyslių sistemos darbą, greitina medžiagų apykaitą ir aprūpina smegenis deguonimi, todėl gerėja ne tik fizinis, bet ir protinis aktyvumas.

Sudeginamos kalorijos: 300–400

 

Mobility&Core

Tikslas: stiprinti pilvo presą ir korsetą, lavinti ištvermę, balansą ir pusiausvyrą, didinti sąnarių stabilumą ir mobilumą. Treniruotė apjungia visas raumenų grupes, tinka ir pradedantiesiems, ir pažengusiems.

Sudeginamos kalorijos: iki 400

 

Combat

Tikslas: efektyviai deginti kalorijas, išmokti taisyklingai atlikti judesius kojomis ir rankomis, įvairius kovos menų derinius bei taisyklingai kvėpuoti. Ši treniruotė – Karatė, Taekwondo, Bokso, Muay Thai, Copoeiros ir Kung Fu kovos menų derinys.

Sudeginamos kalorijos: 400–500

 

Press&Back

Tikslas: stiprinti nugaros, pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenis. Pakelti bendra tonusą, gerinti kraujagyslių ir širdies sistemų veiklą, formuoti grakštų kūno reljefą.

Sudeginamos kalorijos: 250–300

  

Prisijunkite prie PROGRAMOS

LAIDŲ VEDĖJAI SIMONA BANDITA IR ORIJUS GASANOVAS VASARĄ RENKASI TRENIRUOTES LAUKE

Kaip padailinti kūną, žinome visi: turime sveikai maitintis ir daug judėti. Pasakyti lengva, kur kas sunkiau žinias paversti sveiku įpročiu. Ypač didelis iššūkis nusiteikimui sportuoti ir rūpintis mityba kyla tada, kai keičiasi gyvenimo aplinkybės. Kartais disciplinai prarasti užtenka šiltų, vasariškų orų. Kaip išsaugoti įprotį mankštintis, atskleidė radijo ir televizijos laidų vedėjai Simona Albavičiūtė-Bandita ir Orijus Gasanovas.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos

Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos

Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos

Svarbi informacija: dėl Vyriausybės nustatytų ribojimų, nuo rugsėjo 13 d. sportuoti sporto klubuose bus galima tik turint galimybių pasą.

Plačiau

NAUDOJIMOSI IMPULS SVEIKATINGUMO KLUBŲ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA IR TAISYKLĖS

NAUDOJIMOSI IMPULS SVEIKATINGUMO KLUBŲ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA IR TAISYKLĖS

NAUDOJIMOSI IMPULS SVEIKATINGUMO KLUBŲ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA IR TAISYKLĖS

Atnaujinome Naudojimosi Impuls Sveikatingumo Klubų Teikiamomis Paslaugomis Tvarką ir Taisykles. Naujoji Tvarkų ir Taisyklių versija įsigalios nuo 2021 08 01 dienos. Čia rasite neatnaujintą taisyklių versiją: https://www.impuls.lt/blogas/naujienos/naudojimosi-impuls-sveikatingumo-klubu-teikiamomis-paslaugomis-tvarka-ir-taisykles

Plačiau