NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS
Didziuokis

Naudingi patarimai Sportuoju namuose Treneris pataria Naujienos

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

Visi daugybę laiko praleidžiame namie. Tai dvigubas išbandymas vaikams ir jų tėvams. Jaunuoliai neturi, kur išlieti savo energijos. Be to, fizinė veikla labai svarbi jų vystymuisi: taisyklingai laikysenai, gerai savijautai ir sveikų įpročių formavimuisi. IMPULS atkeliauja į pagalbą ir pristato naujas treniruotes, skirtas būtent jaunuoliams.

Trumpai apie TRENIRUOTES VAIKAMS

  • Skirta 8–13 m. jaunuoliams.
  • Treniruotės vyks pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais 15 val.
  • Trukmė – 30 min.
  • 1 iš 3 treniruočių kiekvieną savaitę - trečiadieniais - transliuojama IMPULS FACEBOOK paskyroje.
  • Trenerė Dovilė Tamulevičiūtė.

Mūsų nariai gali prisijungti per Impuls mobiliąją programėlę arba savitarnoje
Ne nariams siūlome įsigyti online treniruočių narystę ČIA

Susipažinkite su trenere

Dovilė Tamulevičiūtė turi kūno kultūros ir sveikatos ugdymo bakalauro laipsnį ir 5 metų patirtį dirbant su įvairaus amžiaus vaikais. Asmeninių ir grupinių užsiėmimų trenerė moko tiek vaikus, tiek suaugusius visapusiškai tobulėti, įgauti daugiau anatomijos, funkcionalumo ir judėjimo žinių.

Programos tikslas

Įdomiai ir nuosekliai ugdyti visas vaikų fizines savybes. Reguliarus krūvis įvairioms raumenų grupėms stiprina vaikų sveikatą. Todėl treniruočių programa sudaryta taip, kad pakaitomis būtų apkraunamos visos pagrindinės raumenų grupės. Ruošiant treniruočių programą atsižvelgta į vaikų amžių, todėl pratimai techniškai nesudėtingi.

Treniruočių struktūra:

  • bendras fizinis rengimas;
  • gimnastikos ir jogos pratimai;
  • kvėpavimo pratimai;
  • susikaupimo ir atsipalaidavimo pratimai;
  • judrieji, lavinamieji žaidimai;
  • teorinės žinios ir įdomūs faktai, treniruotės pradžioje arba pabaigoje iki 2 min. Tai padės vaikams geriau suprasti pratimus ir jų naudą.

 

Kodėl dabar taip svarbu sportuoti?

Geras fizinis parengimas – geros vaiko sveikatos pagrindas, todėl svarbu stiprinti vaikų sveikatą, skatinti fizinį ir funkcinį organizmo vystymąsi. Tačiau dabar fizinio aktyvumo trūkumas vaikų kasdienybėje yra akivaizdus. Apribotas judėjimas ir mokymasis iš namų nulėmė, kad nebeliko kelionių pėsčiomis, popamokinių būrelių, aktyvių pertraukų su draugais, kai atrodo, jog mokykla grius nuo bėgimo koridoriais ir juoko skambėjimo.

 

Nebelikus tokių kasdienių judesių, galime skatinti pasivaikščiojimą gryname ore. Tačiau jaunuoliams tai ne visuomet įdomu, o ir dažniausiai to nepakanka. Treniruotės internetu padeda formuoti dienos ritmą ir smagiai bei efektyviai stiprinti augantį organizmą.

 

Bendras fizinis rengimas –  tai visų fizinių ypatybių (greitumo, jėgos, ištvermės, lankstumo, vikrumo) lavinimas. Pagerėjus fizinėms ypatybėms išauga ir vaiko pasitikėjimas savimi bei savigarba, mažiau tikėtina, kad vaikas turės antsvorio, be to sportas sumažina riziką susirgti diabetu, padeda išlaikyti sveiką emocinę būklę.

Michailo sėkmės istorija: atsikratęs antsvorio mainais gavo visai kitokį gyvenimą

Mūsų herojus Michailas dėl savo viršsvorio susimąstė tuomet, kai jam tapo vis sunkiau užlipti į savo ketvirtame aukšte esantį butą. Net ir atliekant tokią paprastą užduotį vyrą kankindavo dusulys.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Didžiuojamės būdami Nacionalinio kraujo centro draugais ir partneriais.

Plačiau

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena. IMPULS komanda kviečia Jus visą artėjantį savaitgalį daugiau laiko praleisti gryname ore vaikštant ir sportuojant. Reguliarūs pasivaikščiojimai – didelė nauda Jūsų kūnui ir emocinei sveikatai, nes vaikščiojimas: - mažina psichologinę įtampą, - gerina nuotaiką, - skatina kūrybiškumą, - aktyvuoja viso organizmo veiklą, - stimuliuoja imuninę sistemą, - mažina neigiamas ilgo sėdėjimo pasekmes, - mažina kraujospūdį, - mažina cukraus kiekį kraujyje.

Plačiau