Didziuokis

Naudingi patarimai Sportuoju namuose Naujienos Treneris pataria |  Sausio 25, 2021

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

Visi daugybę laiko praleidžiame namie. Tai dvigubas išbandymas vaikams ir jų tėvams. Jaunuoliai neturi, kur išlieti savo energijos. Be to, fizinė veikla labai svarbi jų vystymuisi: taisyklingai laikysenai, gerai savijautai ir sveikų įpročių formavimuisi. IMPULS atkeliauja į pagalbą ir pristato naujas treniruotes, skirtas būtent jaunuoliams.

Trumpai apie TRENIRUOTES VAIKAMS

  • Skirta 8–13 m. jaunuoliams.
  • Treniruotės vyks pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais 15 val.
  • Trukmė – 30 min.
  • 1 iš 3 treniruočių kiekvieną savaitę - trečiadieniais - transliuojama IMPULS FACEBOOK paskyroje.
  • Trenerė Dovilė Tamulevičiūtė.

Mūsų nariai gali prisijungti per Impuls mobiliąją programėlę arba savitarnoje
Ne nariams siūlome įsigyti online treniruočių narystę ČIA

Susipažinkite su trenere

Dovilė Tamulevičiūtė turi kūno kultūros ir sveikatos ugdymo bakalauro laipsnį ir 5 metų patirtį dirbant su įvairaus amžiaus vaikais. Asmeninių ir grupinių užsiėmimų trenerė moko tiek vaikus, tiek suaugusius visapusiškai tobulėti, įgauti daugiau anatomijos, funkcionalumo ir judėjimo žinių.

Programos tikslas

Įdomiai ir nuosekliai ugdyti visas vaikų fizines savybes. Reguliarus krūvis įvairioms raumenų grupėms stiprina vaikų sveikatą. Todėl treniruočių programa sudaryta taip, kad pakaitomis būtų apkraunamos visos pagrindinės raumenų grupės. Ruošiant treniruočių programą atsižvelgta į vaikų amžių, todėl pratimai techniškai nesudėtingi.

Treniruočių struktūra:

  • bendras fizinis rengimas;
  • gimnastikos ir jogos pratimai;
  • kvėpavimo pratimai;
  • susikaupimo ir atsipalaidavimo pratimai;
  • judrieji, lavinamieji žaidimai;
  • teorinės žinios ir įdomūs faktai, treniruotės pradžioje arba pabaigoje iki 2 min. Tai padės vaikams geriau suprasti pratimus ir jų naudą.

 

Kodėl dabar taip svarbu sportuoti?

Geras fizinis parengimas – geros vaiko sveikatos pagrindas, todėl svarbu stiprinti vaikų sveikatą, skatinti fizinį ir funkcinį organizmo vystymąsi. Tačiau dabar fizinio aktyvumo trūkumas vaikų kasdienybėje yra akivaizdus. Apribotas judėjimas ir mokymasis iš namų nulėmė, kad nebeliko kelionių pėsčiomis, popamokinių būrelių, aktyvių pertraukų su draugais, kai atrodo, jog mokykla grius nuo bėgimo koridoriais ir juoko skambėjimo.

 

Nebelikus tokių kasdienių judesių, galime skatinti pasivaikščiojimą gryname ore. Tačiau jaunuoliams tai ne visuomet įdomu, o ir dažniausiai to nepakanka. Treniruotės internetu padeda formuoti dienos ritmą ir smagiai bei efektyviai stiprinti augantį organizmą.

 

Bendras fizinis rengimas –  tai visų fizinių ypatybių (greitumo, jėgos, ištvermės, lankstumo, vikrumo) lavinimas. Pagerėjus fizinėms ypatybėms išauga ir vaiko pasitikėjimas savimi bei savigarba, mažiau tikėtina, kad vaikas turės antsvorio, be to sportas sumažina riziką susirgti diabetu, padeda išlaikyti sveiką emocinę būklę.

Inesos sėkmės istorija: tik sportuojant rezultatų pasiekti neįmanoma

26-erių Inesos Šveikauskienės sėkmės istorija neeilinė. Jauna moteris sportavo ne vienerius metus, tačiau niekaip nesugebėjo pasiekti savo užsibrėžto tikslo – sutvirtinti viso kūno raumenų. Viskas pasikeitė, kai vieną dieną sporto klube ją pastebėjo asmeninis treneris ir atskleidė, kodėl nėra rezultatų. Šiuo metu klaipėdietė ne tik sėkmingai atsikratė nereikalingų kilogramų, bet išsikėlė sau tikslą – maksimaliai sutvirtinti savo kūną.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Vasario 24, 2021

Dauguma sportuojančių svajoja apie liekną liemenį, tvirtus pilvo raumenis ir ryškų presą. Tik neretai nežinome, kaip šių tikslų pasiekti, treniruojamės netaisyklingai arba neefektyviai.

Plačiau

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?

Vasario 09, 2021

Karantino metu ne vienam ir tikrai ne vieną kartą norisi susisukti į pledą ir nuotaiką pasikelti su pica ar ledų kibirėliu. Tą akimirką tikrai būna gera, tačiau kaip tikrai gerą savijautą išsaugoti ilgai?

Plačiau